Helga Antolović (autorski radovi)

preuzmi

Dan za danom


Zajedno bit ćemo…

Sigurno i polako.

Nakon svega…

Uspona , padova,

planina i brijega.

Trebam te…

Tako silno, tako jako…

Uz tebe sve je dobro, sve je lako.

Oaza si mira, u lavini nemira.

Kao pustinja vodu čekam te…

Kao školjka biser nedam te…

Čvrsto te čuvam u sebi, da izgubila te nikad nebi.

Kao najljepši cvijet ,

žuti suncokret okrenut prema suncu, gledam te ravno u oči.

Pitam se da li ću ikad bez tebe moći.

Dva smaragda blistaju u očima tvojim …

Grliš me i više ničeg se ne bojim…

Znam da postojim i volim.

Ruke su tvoje sigurna luka

što treba mi sada i nikad u meni ne umire nada da sretni bit ćemo mi.

Kao noć zvijezdu jedva čekat ćes me ti.

Čvrsto grlit ćes me…


Zorom ranom


i dan za danom…


***

Sama…


Oko mene tama.

Budim se ove noći

I ponovno sklapam oči.

Al’ uzalud mi trud ,ko da više neznam kud…

U meni tjeskoba i praznina…

U oku caklina, spavat više ne mogu,

al’ umor samnom vlada…

U sebi pomolim se Bogu i pojavi se usnula nada.

Još sve moguće je …

Još sam lijepa i mlada .

I sanjam, sanjam tada.


Sve oko mene je sivo, u sobi ovoj  bez zraka…

Nešto me guši i ko da sve se ruši.


Najednom odnekud dopire svjetlost…

Izlazim iz gorčine i mraka.

Svježina se stvara i novu stranicu otvara.

Leave a comment